UniCredit Bank (2700): Co nabízí třetí největší banka v Česku?

2700 Banka

Historie banky Unicredit Bank v ČR

Kořeny UniCredit Bank v České republice sahají až do roku 1996, kdy na český trh vstoupila Živnostenská banka, která se později stala součástí skupiny UniCredit. Významným milníkem v historii banky byl rok 2007, kdy došlo k sloučení HVB Bank a Živnostenské banky, čímž vznikla současná UniCredit Bank Czech Republic. Toto spojení představovalo významný krok v konsolidaci bankovního sektoru v České republice.

Živnostenská banka, založená již v roce 1868, byla první českou bankou a významně přispěla k rozvoji českého průmyslu a podnikání. Po roce 1989 prošla banka privatizací a v roce 2002 se stala součástí skupiny UniCredit. HVB Bank působila na českém trhu od roku 1993 jako Bank Austria Creditanstalt Czech Republic, později přejmenovaná na HVB Bank Czech Republic.

Sloučením těchto dvou významných finančních institucí vznikla silná bankovní skupina, která dokázala spojit tradiční české bankovnictví s moderními mezinárodními standardy. UniCredit Bank získala bankovní kód 2700, který se stal jejím charakteristickým identifikátorem v českém bankovním systému. Tento kód je dodnes používán při všech bankovních transakcích a je pevně spojen s identitou banky.

V následujících letech banka významně rozšiřovala své působení na českém trhu. Zaměřila se především na poskytování služeb v oblasti korporátního, retailového a privátního bankovnictví. Významným krokem bylo také postupné rozšiřování pobočkové sítě a implementace moderních technologií pro elektronické bankovnictví.

V roce 2013 došlo k další významné změně, kdy se UniCredit Bank Czech Republic spojila se slovenskou UniCredit Bank Slovakia a vytvořila UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia. Toto přeshraniční sloučení umožnilo bance efektivněji působit na obou trzích a poskytovat klientům komplexnější služby.

Banka se v průběhu let etablovala jako významný hráč na českém bankovním trhu, což potvrzuje i její stabilní pozice mezi největšími bankami v České republice. Důležitým aspektem rozvoje banky bylo také zavedení inovativních produktů a služeb, včetně mobilního bankovnictví a různých digitálních řešení pro klienty.

UniCredit Bank se také významně angažuje v oblasti společenské odpovědnosti a podpory lokálních komunit. Prostřednictvím UniCredit Foundation podporuje různé charitativní projekty a iniciativy v oblasti vzdělávání, kultury a sociální pomoci. Banka také klade důraz na environmentální odpovědnost a udržitelné podnikání.

V současnosti UniCredit Bank pokračuje v modernizaci svých služeb a digitalizaci bankovních procesů, přičemž si zachovává svůj závazek k poskytování kvalitních finančních služeb jak retailovým, tak korporátním klientům. Její historie je příkladem úspěšné transformace a integrace různých bankovních institucí do jedné silné finanční skupiny.

Základní informace o kódu banky 2700

Kód banky 2700 je v České republice přidělen UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., která je významným hráčem na českém bankovním trhu. Tato banka vznikla v roce 2007 integrací HVB Bank a Živnostenské banky. UniCredit Bank je součástí silné mezinárodní finanční skupiny UniCredit Group, která působí ve více než 14 zemích Evropy. Kód 2700 je nedílnou součástí bankovního spojení klientů této instituce a používá se při všech tuzemských platebních transakcích.

Banka s kódem 2700 má centrálu v Praze na adrese Želetavská 1525/1 a disponuje rozsáhlou sítí poboček po celé České republice. Klienti mohou využívat více než 110 obchodních míst a přes 260 bankomatů. UniCredit Bank se zaměřuje jak na retailové, tak korporátní bankovnictví a je známá svými kvalitními službami v oblasti privátního bankovnictví. Kód 2700 je registrován u České národní banky a je plně integrován do českého mezibankovního platebního systému CERTIS.

V rámci platebního styku je kód 2700 používán společně s číslem účtu ve formátu předčíslí-číslo účtu/2700. Tento formát je standardizován a umožňuje jednoznačnou identifikaci bankovního účtu v rámci českého bankovního systému. UniCredit Bank poskytuje svým klientům moderní bankovní služby včetně internetového bankovnictví Smart Banking, které umožňuje pohodlné provádění platebních transakcí.

Z historického hlediska je zajímavé, že před vznikem UniCredit Bank byl kód 2700 používán Živnostenskou bankou, která byla jednou z nejstarších bank na českém území. Po fúzi s HVB Bank došlo k zachování tohoto kódu pro nově vzniklou UniCredit Bank. Banka s kódem 2700 je držitelem bankovní licence od České národní banky a podléhá jejímu dohledu. Je členem Fondu pojištění vkladů, což znamená, že vklady klientů jsou pojištěny do výše stanovené zákonem.

UniCredit Bank s kódem 2700 je významným poskytovatelem hypotečních úvěrů, spotřebitelských půjček a investičních produktů. Její služby využívají jak fyzické osoby, tak malé a střední podniky i velké korporace. Banka je známá svým inovativním přístupem k bankovním produktům a službám, přičemž klade důraz na digitalizaci a moderní technologie. V rámci mezinárodní skupiny UniCredit má přístup k rozsáhlému know-how a může svým klientům nabídnout komplexní finanční služby s mezinárodním přesahem.

Pro klienty je důležité vědět, že při zadávání plateb musí vždy uvádět kód 2700 správně, aby byla zajištěna bezproblémová realizace platební transakce. Tento kód je nedílnou součástí identifikace banky v rámci českého bankovního systému a jeho správné použití je klíčové pro úspěšné provedení jakékoliv bankovní operace.

Pobočky a bankomaty Unicredit Bank

UniCredit Bank má v České republice rozsáhlou síť poboček a bankomatů, které jsou k dispozici klientům po celém území. Banka s kódem 2700 provozuje více než 130 poboček napříč všemi kraji, přičemž největší koncentrace se nachází v Praze a dalších velkých městech. Pobočková síť prošla v posledních letech modernizací, aby odpovídala současným potřebám klientů a poskytovala komfortní prostředí pro realizaci bankovních služeb.

Parametr UniCredit Bank (2700)
Kód banky 2700
Název banky UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Země původu Itálie
Rok vstupu na český trh 2007
SWIFT kód BACXCZPP
Sídlo v ČR Praha
Typ banky Univerzální banka

Bankomaty UniCredit Bank jsou součástí sítě čítající přes 260 vlastních bankomatů, které jsou strategicky rozmístěny nejen u poboček, ale i na frekventovaných místech jako jsou nákupní centra, náměstí či dopravní uzly. Všechny bankomaty jsou vybaveny nejmodernějšími bezpečnostními prvky a podporují bezkontaktní výběry. Klienti mohou využívat jak klasické výběry hotovosti, tak i vklady na účet, což je služba dostupná na vybraných bankomatech označených jako vkladové.

Pro snazší orientaci banka poskytuje na svých webových stránkách přehledný vyhledávač poboček a bankomatů, kde si klienti mohou jednoduše najít nejbližší pobočku nebo bankomat podle zadané adresy nebo aktuální polohy. Každá pobočka má stanovenu otevírací dobu, která se zpravidla pohybuje od pondělí do pátku mezi 9:00 a 17:00, přičemž vybrané pobočky v obchodních centrech mají prodlouženou otevírací dobu i o víkendech.

V pobočkách UniCredit Bank klienti naleznou komplexní nabídku služeb včetně osobních bankéřů, kteří jsou připraveni poskytnout odborné poradenství v oblasti financí. Většina poboček je bezbariérových a nabízí diskrétní zóny pro jednání o důvěrných finančních záležitostech. Na pobočkách je možné vyřídit veškeré bankovní produkty od založení účtu přes hypotéky až po investiční produkty.

Pro firemní klientelu banka provozuje specializovaná kompetenční centra, kde jsou k dispozici firemní bankéři s expertízou v oblasti podnikatelského bankovnictví. Tato centra se nacházejí ve větších městech a poskytují nadstandardní služby pro podnikatele a firmy. Klienti zde mohou řešit komplexní finanční potřeby svého podnikání, včetně úvěrů, platebního styku či treasury produktů.

V rámci modernizace svých služeb UniCredit Bank implementovala na vybraných pobočkách samoobslužné zóny, které jsou přístupné i mimo standardní otevírací dobu. Tyto zóny umožňují klientům provádět základní bankovní operace jako jsou výběry a vklady hotovosti, zadávání platebních příkazů či tisk výpisů z účtu. Samoobslužné zóny jsou zabezpečeny přístupovým systémem na bankovní kartu a jsou monitorovány kamerovým systémem pro zajištění bezpečnosti klientů.

Hlavní bankovní produkty a služby

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. působící pod kódem banky 2700, nabízí širokou škálu bankovních produktů a služeb pro jednotlivce i firmy. Mezi stěžejní produkty patří běžné účty U konto a U konto Premium, které klientům poskytují komplexní správu financí s možností vedení účtu v různých měnách. Tyto účty zahrnují internetové bankovnictví Smart Banking, mobilní aplikaci, embosovanou debetní kartu a výběry z bankomatů zdarma.

V oblasti spoření banka nabízí spořicí účty s atraktivním úročením, termínované vklady s různou délkou trvání a možností předčasného výběru. Pro náročnější klienty jsou k dispozici investiční produkty včetně podílových fondů, dluhopisů a strukturovaných produktů. Banka také poskytuje služby privátního bankovnictví pro správu větších finančních portfolií.

V segmentu úvěrových produktů UniCredit Bank vyniká nabídkou hypotečních úvěrů s konkurenceschopnými úrokovými sazbami a flexibilními podmínkami splácení. Spotřebitelské úvěry PRESTO půjčka umožňují financování osobních potřeb klientů s možností online sjednání a rychlého čerpání. Pro podnikatele a firmy banka poskytuje provozní úvěry, investiční úvěry a specializované formy financování včetně projektového financování a syndikovaných úvěrů.

Firemní klientela může využívat specializované služby trade finance, dokumentární platby, bankovní záruky a různé formy zajištění proti měnovým rizikům. Banka nabízí také factoring a forfaiting pro optimalizaci cash flow. Pro mezinárodní obchod jsou k dispozici služby zahraničního platebního styku s možností využití SWIFT a SEPA plateb.

V oblasti platebního styku UniCredit Bank poskytuje komplexní služby včetně okamžitých plateb, které umožňují převody peněz mezi bankami v řádu sekund. Klienti mohou využívat různé platební metody včetně mobilních plateb přes Apple Pay a Google Pay. Pro obchodníky banka nabízí terminály pro akceptaci platebních karet a e-commerce řešení pro online platby.

Digitální bankovnictví představuje významnou součást služeb, kde Smart Banking nabízí pokročilé funkce včetně biometrického přihlašování, správy trvalých příkazů, možnosti investování a správy pojistných produktů. Mobilní aplikace umožňuje rychlý přehled o účtech, provádění plateb a správu kreditních karet. Pro firemní klienty je k dispozici BusinessNet Professional s pokročilými funkcemi pro správu firemních financí a MultiCash pro větší korporace.

Banka také poskytuje poradenské služby v oblasti finančního plánování, investic a pojištění. Klienti mohou využívat služeb osobních bankéřů, kteří pomáhají s optimalizací finančního portfolia a výběrem vhodných produktů. Pro firmy jsou k dispozici specializovaní firemní bankéři s expertízou v různých odvětvích ekonomiky.

Internetové a mobilní bankovnictví

UniCredit Bank nabízí svým klientům moderní a komplexní řešení pro správu jejich financí prostřednictvím internetového bankovnictví Smart Banking a mobilní aplikace Smart Banking. Tyto služby jsou dostupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, což umožňuje klientům banky s kódem 2700 provádět bankovní operace kdykoliv a odkudkoliv.

Internetové bankovnictví Smart Banking poskytuje uživatelům přehledné a intuitivní rozhraní, které umožňuje snadnou správu účtů, provádění domácích i zahraničních plateb a sledování historie transakcí. Klienti mohou také nastavovat trvalé příkazy, inkasa a využívat možnosti exportu výpisů z účtu v různých formátech. Zabezpečení internetového bankovnictví je realizováno pomocí víceúrovňového přihlašování, které zahrnuje uživatelské jméno, heslo a autorizační SMS kód nebo mobilní klíč.

Mobilní aplikace Smart Banking, která je dostupná pro operační systémy iOS a Android, nabízí ještě pohodlnější přístup k bankovním službám. Aplikace umožňuje rychlé přihlášení pomocí biometrických údajů, jako jsou otisky prstů nebo Face ID. Uživatelé mohou pomocí aplikace skenovat QR kódy pro rychlé zadávání plateb nebo využívat funkci mobilních plateb prostřednictvím Apple Pay či Google Pay.

V rámci digitálních služeb UniCredit Bank s kódem 2700 nabízí také možnost správy investic, pojištění a dalších bankovních produktů. Klienti mohou online sledovat vývoj svých investic, zakládat nové produkty nebo komunikovat s bankou prostřednictvím zabezpečené schránky. Významnou funkcí je také možnost online sjednání půjček či hypoték, včetně nahrávání potřebných dokumentů přímo přes internetové bankovnictví.

Pro zvýšení bezpečnosti banka implementovala pokročilé bezpečnostní prvky, včetně dvoufaktorové autentizace a šifrování dat na nejvyšší úrovni. Systém také automaticky detekuje neobvyklé transakce a v případě podezřelé aktivity okamžitě informuje klienta. Uživatelé mohou v aplikaci nastavit vlastní limity pro transakce a přizpůsobit si notifikace podle svých preferencí.

UniCredit Bank pravidelně aktualizuje své digitální služby a přidává nové funkce na základě zpětné vazby od klientů. Mezi nedávno přidané funkce patří možnost správy platebních karet, včetně dočasného blokování karty nebo změny limitů, a také vylepšené analytické nástroje pro sledování výdajů a příjmů. Banka také nabízí online podporu prostřednictvím chat služby a vzdálené asistence při řešení technických problémů.

Pro firemní klienty je k dispozici rozšířená verze internetového bankovnictví s dodatečnými funkcemi pro správu firemních financí, včetně možnosti definování různých uživatelských rolí a oprávnění pro zaměstnance. Systém umožňuje efektivní správu více účtů a poskytuje pokročilé nástroje pro reporting a analýzu finančních toků.

Kontaktní údaje a zákaznická podpora

Zákazníci UniCredit Bank mohou využít několik způsobů, jak se spojit s bankou a získat potřebnou podporu. Hlavní zákaznická linka 800 140 014 je k dispozici nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Tato bezplatná telefonní linka slouží pro všechny běžné dotazy týkající se bankovních produktů, služeb i technické podpory. Pro prémiové klienty je k dispozici speciální VIP linka 800 140 016, která zajišťuje nadstandardní péči a okamžité řešení požadavků.

Klienti mohou také navštívit kteroukoliv z více než 130 poboček UniCredit Bank po celé České republice. Centrála banky se nachází na adrese Želetavská 1525/1, Praha 4 - Michle, kde je možné řešit i složitější záležitosti osobně. Pro písemnou komunikaci lze využít e-mailovou adresu info@unicreditgroup.cz, přičemž banka garantuje odpověď do 24 hodin v pracovních dnech.

Moderní způsob komunikace představuje online chat dostupný přímo na webových stránkách banky, kde jsou k dispozici školení operátoři připravení zodpovědět dotazy v reálném čase. Banka také provozuje aktivní profily na sociálních sítích, především na Facebooku a LinkedInu, kde pravidelně informuje o novinkách a reaguje na dotazy klientů.

Pro řešení reklamací a stížností je vyčleněno speciální oddělení, které lze kontaktovat na e-mailu reklamace@unicreditgroup.cz nebo písemně na adrese centrály. Banka garantuje vyřízení standardních reklamací do 15 pracovních dnů, ve složitějších případech může být lhůta prodloužena na 35 dnů, o čemž je klient vždy informován.

V případě ztráty nebo odcizení platební karty je k dispozici nonstop linka 800 140 015, kde lze kartu okamžitě zablokovat. Pro komunikaci ze zahraničí slouží mezinárodní telefonní číslo +420 221 210 111. Klienti využívající internetové bankovnictví Smart Banking mohou většinu běžných operací provádět samostatně online, v případě technických problémů je k dispozici specializovaná technická podpora.

UniCredit Bank klade velký důraz na kvalitu zákaznického servisu, proto pravidelně školí své zaměstnance a modernizuje komunikační kanály. Průměrná doba čekání na zákaznické lince nepřesahuje 3 minuty, většina e-mailových dotazů je zodpovězena do několika hodin. Pro firemní klienty jsou k dispozici dedikovaní bankovní poradci, kteří poskytují individuální péči a jsou dostupní na přímých telefonních linkách.

Banka také nabízí speciální asistenci pro handicapované klienty, včetně možnosti návštěvy bankovního poradce v místě bydliště klienta. Pro zahraniční klienty je k dispozici cizojazyčná podpora v angličtině, němčině a dalších světových jazycích. Veškeré kontaktní údaje a informace o dostupnosti služeb jsou přehledně uvedeny také v mobilní aplikaci Smart Banking, kterou aktivně využívá více než 70% klientů banky.

Mezinárodní působení Unicredit Group

UniCredit Group, jejíž součástí je i banka s kódem 2700 působící v České republice, představuje jednu z nejvýznamnějších bankovních institucí v Evropě. Tato mezinárodní finanční skupina má rozsáhlou síť poboček ve více než 14 evropských zemích a strategické zastoupení na dalších významných trzích. Její působení sahá od západní Evropy přes střední Evropu až po východní část kontinentu, přičemž hlavní centrála skupiny sídlí v italském Miláně.

V rámci střední a východní Evropy zaujímá UniCredit Group vedoucí pozici v bankovním sektoru, kde poskytuje komplexní finanční služby jak retailovým, tak korporátním klientům. Česká pobočka UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., identifikovaná bankovním kódem 2700, těží z rozsáhlého mezinárodního know-how a zkušeností celé skupiny, což jí umožňuje nabízet špičkové bankovní produkty a služby na české trhu.

Mezinárodní působení skupiny se významně rozšířilo především po roce 2005, kdy došlo k několika strategickým akvizicím a fúzím. Tyto kroky vedly k posílení pozice UniCredit Group zejména v regionu střední a východní Evropy. Integrace různých bankovních institucí pod jednotnou značku UniCredit přinesla významné synergické efekty a možnost sdílení nejlepších praktik napříč všemi trhy.

V současnosti UniCredit Group aktivně působí v Itálii, Německu, Rakousku, České republice, Slovensku, Maďarsku, Slovinsku, Chorvatsku, Bosně a Hercegovině, Srbsku, Bulharsku a dalších zemích. Tato rozsáhlá mezinárodní přítomnost umožňuje klientům banky s kódem 2700 využívat výhody přeshraničního bankovnictví a získat přístup k mezinárodním finančním trhům.

Skupina klade velký důraz na digitální transformaci a inovace, které implementuje napříč všemi svými pobočkami včetně české UniCredit Bank. To zahrnuje modernizaci bankovních systémů, rozšiřování online služeb a vytváření jednotné digitální platformy pro všechny země působnosti. Díky této strategii mohou klienti využívat stejně vysoký standard služeb bez ohledu na to, ve které zemi služby UniCredit Group využívají.

V oblasti mezinárodního obchodu a financování poskytuje UniCredit Group významnou podporu firmám při jejich expanzi na zahraniční trhy. Prostřednictvím své mezinárodní sítě nabízí specializované poradenství, strukturované financování a expertní znalost lokálních trhů. To je zvláště cenné pro české firmy, které mohou prostřednictvím banky s kódem 2700 získat přístup k těmto službám a využít je pro svůj mezinárodní růst.

UniCredit Group také aktivně podporuje udržitelné bankovnictví a společenskou odpovědnost napříč všemi zeměmi své působnosti. Implementuje jednotné standardy v oblasti environmentální politiky, sociální odpovědnosti a corporate governance, což přispívá k pozitivnímu vnímání značky na všech trzích.

Bezpečnost a ochrana klientských dat

Ochrana osobních údajů a bezpečnost klientských dat představuje pro UniCredit Bank (kód banky 2700) absolutní prioritu a základní pilíř důvěryhodnosti. Banka implementuje nejmodernější bezpečnostní systémy a protokoly, které odpovídají nejpřísnějším mezinárodním standardům v bankovním sektoru. Veškerá komunikace mezi klientem a bankou probíhá prostřednictvím zabezpečených kanálů s využitím pokročilého šifrování, které zabraňuje neoprávněnému přístupu k citlivým informacím.

UniCredit Bank využívá víceúrovňový systém zabezpečení, který zahrnuje jak fyzickou ochranu dat v zabezpečených datových centrech, tak sofistikované digitální bezpečnostní mechanismy. Přístup k citlivým údajům je striktně regulován a monitorován, přičemž každá operace je zaznamenávána v interních systémech banky. Zaměstnanci banky procházejí pravidelným bezpečnostním školením a jsou vázáni přísnými pravidly mlčenlivosti.

Pro zajištění maximální bezpečnosti při online bankovnictví využívá banka dvoustupňovou autentizaci a pokročilé metody ověřování identity klientů. Součástí bezpečnostního systému je také nepřetržitý monitoring neobvyklých aktivit a automatická detekce potenciálních bezpečnostních hrozeb. V případě podezřelé aktivity jsou okamžitě aktivovány ochranné mechanismy a klient je neprodleně informován.

Banka pravidelně investuje do modernizace svých bezpečnostních systémů a aktivně spolupracuje s předními světovými experty v oblasti kybernetické bezpečnosti. Všechna klientská data jsou uchovávána v souladu s přísnými regulatorními požadavky, včetně nařízení GDPR a dalších relevantních právních předpisů. UniCredit Bank také provádí pravidelné bezpečnostní audity a penetrační testy svých systémů, aby zajistila jejich maximální odolnost vůči případným útokům.

V rámci ochrany klientských dat banka implementovala systém řízení přístupových práv, který zajišťuje, že k citlivým informacím mají přístup pouze oprávněné osoby v nezbytně nutném rozsahu. Veškeré transakce a operace s klientskými daty jsou logovány a archivovány v souladu s právními předpisy a interními bezpečnostními směrnicemi.

UniCredit Bank také klade velký důraz na vzdělávání svých klientů v oblasti bezpečnosti. Pravidelně publikuje bezpečnostní doporučení a aktuální informace o potenciálních hrozbách. Klienti jsou systematicky informováni o bezpečnostních zásadách a správných postupech při využívání bankovních služeb, zejména v online prostředí. Banka také provozuje specializované bezpečnostní centrum, které poskytuje non-stop podporu v případě bezpečnostních incidentů nebo podezřelých aktivit.

V případě mimořádných událostí má banka vypracované krizové plány a postupy pro rychlou reakci, které minimalizují potenciální dopady na klientská data a zajišťují kontinuitu bankovních služeb. Tyto postupy jsou pravidelně aktualizovány a testovány, aby odpovídaly nejnovějším bezpečnostním standardům a požadavkům regulatorních orgánů.

Aktuální pozice na českém bankovním trhu

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., působící pod kódem banky 2700, si za poslední roky vybudovala významnou pozici na českém bankovním trhu. Banka se řadí mezi největší finanční instituce v České republice a kontinuálně posiluje své postavení především v segmentu korporátního a privátního bankovnictví. V současné době obsluhuje více než milion klientů prostřednictvím rozsáhlé sítě poboček a moderních digitálních kanálů.

Na trhu se banka profiluje jako spolehlivý partner pro náročné klienty, kteří očekávají nadstandardní služby a individuální přístup. Významnou konkurenční výhodou UniCredit Bank je její mezinárodní zázemí, které umožňuje poskytovat sofistikované finanční služby i pro klienty s přeshraničními aktivitami. Banka systematicky investuje do digitalizace svých služeb a modernizace pobočkové sítě, což se pozitivně odráží na spokojenosti klientů.

V segmentu korporátního bankovnictví si UniCredit Bank udržuje pozici jednoho z klíčových hráčů na trhu. Její expertíza v oblasti strukturovaného a projektového financování je vysoce ceněna zejména velkými společnostmi a developery. Banka se významně podílí na financování významných infrastrukturních projektů a poskytuje komplexní řešení pro mezinárodní obchod.

V oblasti retailového bankovnictví se UniCredit Bank zaměřuje především na affluent klientelu a mladé profesionály. Její hypoteční produkty patří mezi nejkonkurenceschopnější na trhu a banka je významným poskytovatelem spotřebitelských úvěrů. Investiční produkty a služby private bankingu jsou postaveny na globální expertíze skupiny UniCredit.

Banka také aktivně podporuje malé a střední podniky, kterým nabízí specializované produkty a služby šité na míru jejich potřebám. Důraz klade na inovativní řešení v oblasti platebního styku a cash managementu. Významnou roli hraje také v oblasti financování exportu a poskytování bankovních záruk.

V kontextu digitální transformace bankovního sektoru UniCredit Bank nezaostává za konkurencí. Implementuje nejmodernější technologie pro zvýšení bezpečnosti a uživatelského komfortu při využívání elektronického bankovnictví. Mobilní aplikace banky patří mezi nejlépe hodnocené na trhu a kontinuálně přibývají nové funkcionality.

Z hlediska finanční stability a kapitálové přiměřenosti si banka dlouhodobě udržuje velmi dobré hodnocení od mezinárodních ratingových agentur. Její obchodní model je postaven na konzervativním přístupu k riziku a důsledném řízení nákladů. To se pozitivně projevuje na kvalitě úvěrového portfolia a stabilitě hospodářských výsledků.

V současném konkurenčním prostředí se UniCredit Bank profiluje jako inovativní a zodpovědná finanční instituce, která klade důraz na udržitelnost a společenskou odpovědnost. Aktivně se podílí na financování projektů v oblasti obnovitelných zdrojů energie a podporuje iniciativy zaměřené na environmentální a sociální témata.

Publikováno: 07. 05. 2025

Kategorie: Finance